Gym Floor based training
Holdtræning

Gym Floor Holdtræning

Holdtræning i REPEAT er for dig der vil have en god, effektiv og sjov træning med dygtige instruktører. Holdene er designet så alle kan være med uanset niveau - vores instruktører guider dig igennem, og vi garanterer at du går derfra med et smil og sved på panden.
Holdene er gratis og alle medlemmer kan deltage.
OBS Fra uge 5 til 8 køres holdende som pilotprojekt i REPEAT - Borups Allé. Efterfølgende udrulles det til alle centre.

IMG_0240-min.jpg

Det praktiske

Hvert hold består af max. 12 personer og varer 30 minutter, hvor du kommer igennem en række forskellige øvelser/stationer, der sikrer at du får en effektiv træning, og går der fra med inspiration til din egen træning. Instruktørerne guider dig gennem alle faser i de forskellige workouts, så du uanset erfaringsniveau får en god og korrekt træning. Programmerne er aldrig ens, så du vil altid få en varieret træning, men med samme hovedformål afhængig af den valgte type hold.


Opvarmning og eventuelt udstræk klarer du selv før og efter holdet, så træningstiden udnyttes bedst muligt.


Holdene køres i et fysisk afgrænset område i centret, som er specielt indrettet til disse træningsformer (spørg personalet hvis du er i tvivl).


*Fra uge 5 til uge 8 køres holdene som et pilotprojekt i REPEAT - Borups Allé ud fra holdplanen. Forventeligt udrulles hold også til de øvrige REPEAT centre ultimo marts.


Find holdplanen (prøveperiode på Borups Allé uge 5-8) HER.


Tilmelding

I test perioden foregår tilmelding til holdene i receptionen hos personalet i bemandingstiden (hverdag 10-21 og weekend 12-16), hvor der vil ligge en fysisk tilmeldingsliste du kan skrive dig på. Pladserne på holdene vil blive booket efter ’først til mølle’ princippet.

Få sved på panden
HIIT
IMG_0347-min (1).jpg

Kom i god form

Et hold med fokus på høj puls. Man træner hele kroppen og får sved på panden!

HIIT holdene er for dig der gerne vil komme i god form - konditionsmæssigt, men også styrke. Du sætter dog selv dit tempo og intensitet, så ALLE kan være med uanset niveau.

Fokus på ben, baller og core
Booty
IMG_0231-min.jpg

Bikiniklar?

Et styrketræningshold med fokus på ben, balder og core. Holdet er sat i værk til dig der gerne vil stå skarpere fra navlen og ned. Dog vil mave/core øvelser også være en del sessionen.

Hele kroppen!
Full Body
IMG_0552-min.jpg

Fra top til tå

Et hold med fokus på høj puls. Man træner hele kroppen og får sved på panden. Til forskel for HIIT holdet er det ikke lige så høj intensitet der trænes i. Her er det musklerne der bliver udfordret mere end luften.